مطالعات رستوران 125 صفحه

مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

مطالعات رستوران 125 صفحه
قیمت : 7000 تومان

مطالعات رستوران 125 صفحه

مقدمه:
مطالعات رستوران امروزه رستورانها و غذاخوري ها بخش جدا ناشدني شهرهاي بزرگ و حتي شهر هاي کوچک شده اند به گونه ايي که به هيچ وجه نمي توان شهري را بدون آنها متصور شد گويي شهر با آنها تعريف شده است اين وابستگي به حدي است که بعيد به نظر مي رسد کسي حداقل يک بار در ماه در آنها نرود و دلي از عزا در نياورد
غذاخوري‌ها از ديدگاه نوع مشتريان، بهاي خوراک‌ها و کيفيت خدمات ارايه شده، اغلب به دو دسته بخش مي‌شوند، دستهٔ نخست، غذاخوري‌هاي بي‌تکلف و ارزان‌قيمت‌اند که بيشتر مشتريانشان از باشندگان همان محل هستند يا در همان محدوده کار مي‌کنند. در اين گونه غذاخوري‌ها، ميهمانان مقيد به رعايت آداب و رسوم ويژه‌اي نيستند و بيشتر با لباس‌هاي معمولي و غير رسمي در غذاخوري حاضر مي‌شوند. دستهٔ دوم غذاخوري‌هاي گران‌قيمت هستند. در اين گونه غذاخوري‌ها، بهاي خوراک‌ها و خدمات بالاست و بسته به عرف و فرهنگ جوامع گوناگون، ميهمانان با پوشاک رسمي يا نيمه‌رسمي حضور مي‌يابند.
ارايهٔ غذا در رستوران با همکاري همهٔ کارمندان رستوران انجام مي‌شود. چينش ادوات غذاخوري، ارايهٔ منو و دريافت سفارش از ميهمانان و ارايهٔ غذا به ايشان، تحويل صورت‌حساب، دريافت وجه و در پايان مرتب‌ساختن و پيراستن ميز از وظايف پادو‌هاست. پخت غذا نيز از وظايف آشپزها به شمار مي‌آيد.
غذاخوري خويش‌يار يا سلف سرويس گونه‌اي از غذاخوري است که در آن خود ميهمانان از خويشتن پذيرايي مي‌کنند.∗
هم‌چنين، غذاخوري‌ها ممکن است گونهٔ ويژه‌اي از خوراک‌ها را ارايه کنند، مانند خوراک‌هاي دريايي، خوراک‌هاي گياهي و يا خوراک‌هاي ويژهٔ ملت‌ها و اقوام گوناگون. (مانند رستوران ايراني، چيني، لبناني و … .)

در این بخش از سایت سایه 66 شما عزیزان می توانید فهرست مطالب مطالعات رستوران 125 صفحه را مشاهده کنید.

مطالعات رستوران 125 صفحه
قیمت : 7000 تومان
جهت خرید کلیک کنید

فهرست مطالب “مطالعات رستوران 125 صفحه” بشرح زیر می باشد :

تقدير و تشكر: 2
فهرست مطالب 3
مقدمه: 8
غذاخوري يا رستوران 9
طراحي موفق يک رستوران 10
انواع رستوران 13
بهداشت رستوران 14 مطالعات رستوران
کارکنان 15
رستوران‌داري 15
جلب رضايت مشتريان 16
نكات مهم در طراحي داخلي انواع رستوران 17
ظاهر رستوران 18
طراحي داخلي 19
انواع رستوران: 20
مجموعه رستوراني 21
ايجاد يک فضاي شاد و مطلوب 22 مطالعات رستوران
ساختمان مجموعه رستورانها 23
فضاهاي داخلي رستوران 25
سفره خانه سنتي 28
رستورانهاي سنتي امروز 29
سفره خانه هاي الگوي جهاني 32
قهوه خانه در ايران 33
استاندارد هاي لازم براي طراحي رستوران 39
: فضاي رستوران 40
طراحي فضا 40
ارگونومي نور 40
ارگونومي مبلمان 41 مطالعات رستوران
ارگونومي صوت 41
فضاهاي مهمان 41
رستورانهاي موفق در جهان 44
نمونه هاي موردي 46
رستوران فرودگاهي 50
conduit رستوران 54
نمونه هاي موردي خارج کشور 56 مطالعات رستوران
رستوران کاسپين 57
رستوران سنتي خيام 58
رستوران سنتي باغ بهشت 60
رستوران سنتي دف 62
رستوران سنتي باغ صبا 63
تعريف قهوه خانه‌هاي سنتي 64
قدغن كردن قليان 65 مطالعات رستوران
الگوهاي سقف در رستوران سنتي 68
سقف رستوران سنتي 68
سقف طبقه موزيک کاخ عالي قاپو 69
سقف 69
برنامه فيزيکي رستوران سنتي 71
استانداردها و ضوابط طراحي رستوران 73
بنيادهاي معماري سنتي ايران 76
طراحي داخلي در معماري سنتي 80
هفت اصل در طراحي – معماري داخلي 82
تفاوتــي بين يک سفره خانه سنتي و يک رستوران معمولي وجود دارد 83
مشخصات سفره خانه هاي سنتي 84
باغ تابستاني 85
نحوه دسترسي و استفاده از مجموعه در ايده معماري 87
فرم و خلق فضا 87
فرم هاي بي قاعده 88
فرم هاي با قاعده 89
انتخاب فرم 91
احساس فرم 92
درک يک فرم در کنار فرم هاي ديگر 94
فضا و معماري 95
انواع فضا 97
فضاي رياضي و فضاي ادراکي 97
فضاي روز و فضاي شب 98
فضاي عمومي و خصوصي 98
فضاي مابين 98
فضا و زمان 99
تعاريف پايه 99
گروه 1 (فضاهاي اصلي) 99
گروه 2 (فضاهاي وابسته اصلي) 99
گروه 4 (فضاهاي پشتيباني) 100
گروه 5 (فضاهاي گردش) 100
الف) گردش افقي در طبقات 100
ب) گردش عمودي بين طبقات 100
مساحت زيربنا 101
زيربناي خالص 101
زيربناي ناخالص 101
مساحت سرانه 101
سرانه مبنا 101
رستوران: 102
استاندارد فضاهاي لازم در رستوران 102
ابعاد انساني و استانداردهاي فضايي : 103
اقليم و موقعيت جغرافيايي پروژه 107
استان سمنان 107
پيشينه تاريخي 108
ويژگي‌هاي طبيعي و اقليمي و صنعتي 110
موقعيت اقتصادي و اجتماعي 110
ويژگيهاي طبيعي و اکولوژيکي 111
– اقليم نيمه بياباني خفيف 112
مهمترين عوامل آب و هوايي در استان سمنان عبارتند از : 112
– حرارت ( دما ) 112
– رطوبت و بارندگي 112
– بادها 113
– بادهاي غربي 113
پوشش گياهي 113
ناهمواري ها 114
دامغان 115
گذشته تاريخي 115
اقليم دامغان 115
پارامترهاي اقليمي 115
باد 115
بارش 116
دما 116
منابع آب در دامغان 116
پوشش گياهي 116
جاذبه‌هاي گردشگري 117
چشمه علي دامغان 117
مسجد تاريخانه 118
مسجد جامع دامغان 119
تاريخ بنا 119
برج چهل‌دختر 119
تپه حصار 120
آرامگاه پيرعلمدار 121
سرشناسان دامغان 122
منوچهري 122
موضوع و قالب شعري 122
نمونهٔ اشعار 123
محمدعلي معلم دامغاني 123
زندگي 123
مسئوليت‌ها 124
نمونه شعر 124
منابع و ماخذ 125

مطالب مشابه :   مطالعات مجتمع اقامتي آبدرمانی 55 صفحه

مطالعات طراحی رستوران

غذاخوري يا رستوران
برگرفته از واژهٔ فرانسوي و انگليسي Restaurant) نوعي بنگاه (مؤسسه) است که در آن خوراک و نوشيدني ارايه و در همانجا صرف مي‌شود. مطلوبيت خوراک ارايه شده، چيدمان مناسب و پاکي و تميزي و… مي‌تواند در کيفيت رستوران و شهرت آن نقش به سزايي داشته باشد. گاه ممکن است که غذاخوري‌ها، بخشي از يک واحد بازرگاني و جهانگردي بزرگ‌تر باشند، مانند فروشگاه‌ها و مهمانخانه‌ها.
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

رساله رستوران

طراحي موفق يک رستوران
مطالعات رستوران درطراحي موفق يک رستوران در محيطهاي شلوغ و پرازدحام سردر(Facade) رستوران بايد به گونه اي باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظرآيد و جلب توجه کند. اين مساله به ويژه در مورد رستورانهاي حاشيه جاده ها بسيار حايز اهميت است و بايد به گونه اي طراحي شود که اتومبيلي که با سرعت از آن محل عبور ميکند تابلوي رستوران (Signage) و سردرآن را مشاهده نمايدو تابلو رستوران يکي از اجزاي بسيار پراهميت درطراحي خارجي رستوران است و عامل مشخص کننده اي در نماي خارجي رستوران به شمار مي رود زيرا موجب جلب توجه مشتري شده, در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران باقي مي ماند. امروزه طراحان گرافيک, با بهره گيري از رنگ, فرم خاص و نورپردازي, تابلوهايي بسيار تاثيرگذار که پيام آن نيز روشن, واضح و در عين حال بسيار جذاب است, خلق مي کنند. سبک حروف روي تابلو نيز بايد منعکس کننده نوع رستوران باشد و به مردم نشانه هايي را که بدانند در داخل رستوران با چه روبرو مي شوند, ارائه نمايد. گذشته از شکل تابلو, خوانا بودن حروف روي آن نيز, امري ضروريست. تابلو ضمن اينکه از اجزاي تکميل کننده طراحي ساختمان است, در عين حال عاملي مستقل است که بايد با طراحي معماري هماهنگ باشد. بنابراين وجود تابلويي که خواندنش آسان باشد و نيز جلب توجه نمايد ضروري مي باشد.
مشخص بودن سردر رستوران را مي توان با رنگي کردن و بنوعي جدا کردن از ساختمان هاي اطراف طراحي کرد و نمي بايست تابلو را با خط هاي که خواندن آن به راحتي امکان پذير نيست نوشت يا تابلورا با رنگهاي زمينه و نوشته يک رنگ طراحي و آويزان کرد , طراحي براي سردرساختمان رستوران , خود به تنهايي, موجب تمايز آن رستوران از ساير رستورانهاي رقيب است و تصويري به يادماندني در ذهن ميهمانان ايجاد مي نمايد البته بايد به نامي که براي رستوران انتخاب مي شود توجه کرد که نام مناسب انتخاب نمايند.

برنامه فیزیکی رستوران

مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران
اغلب مشتريان ممکن است از آشنا يان خود, راجع به رستوراني چيزي بشنود, يا تبليغ آنرا بخواند, يا قسمت ها و طراحي هاي بياد ماندي را به خاطر بسپارند تمامي اين اطلاعات موجب مي شود که مشتري به رفتن يا نرفتن به آن رستوران براي اولين بار تصميم بگيرد.با صرف اولين غذا دررستوران, بيشتر مشتريان در مورد بازگشت مجدد به آنجا تصميم مي گيرند.
ظاهر رستوران
مطالعات رستوران ظاهر رستوران, به شيوه هاي گوناگوني بر مشتري تاثير مي گذارد. مسلماً مکان داراي نقش تعيين کننده در سبک معماري رستوران است. بدين معنا که طراحي رستوران کنار دريا با رستوران داخل شهريا بين جاده اي يکسان نيست مشتري طبق مکان رستوران, انتظار طراحي خاصي را نيزدارد ظاهر رستوران, به شيوه هاي گوناگوني برمشتري تاثير مي گذارد.در نتيجه مشتري برطبق مکان رستوران, انتظار طراحي خاصي را نيز دارد ظاهر رستوران, به شيوه هاي گوناگوني بر مشتري تاثير مي گذارد.
اولين نگاه مشتري

نمونه موردی خارجی رستوران

مطالعات رستوران اولين نگاه مشتري به بخش آشکاررستورا ن مي باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ،طراحي ميز و صندلي ،نور پردازي ، رنگ ، کف سالن ، وغيرو که نشان دهنده لوکس و مجلل بودن رستوران يا ارزان قيمت بودن خواهد بود براي تصميم به رفتن يا نرفتن به رستوران ميکند و همين نکته است که به مشتري القا مي کند که قيمت اين رستوران چند است آيا ميتواند ازاين رستوران استفاده کند يا خير ؟ مشتري معمولاً براي انتخاب رستوران دلخواه, به شيوه جستجو براي خريد کالاعمل مي کند. اگر ظاهرآن جالب باشد, به داخل و مشخصات ديگر آن هم نگاهي مي اندازد .
طراحي رستوران
طراحي بايد همچون عاملي نيرومند, تصميم به بازگشت مجدد به رستوران را در مشتريان تقويت کند.چنانچه طراحي ظاهر ساختمان و تجهيزات مناسب نباشد مردم هميشه و با شک و ترديد غذا انتخاب مي کنند که آيا غذا سالم است يا خير چنين مي پندارند که مثل رستورانهاي کنار جاده ها محيط غير بهداشتي دارند وانتظار سرو غذا با ظروف لب پريده وغير بهداشتي و قاشق چنگال چرب را رستوراني با ساختاري غيرازاين, غير عادي جلوه مي نمايد. طراحي مناسب خارجي, غالباً مانع از بروز چنين پيش داوري ها مي شود.امروزه, بسياري از رستورا ن ها تابلو و محلهاي ورودي خود را ارتقا بخشيده اند تا بتوانند با جلب نظر مشتريان, آنان را به ورود به رستوران تشويق کنند. بخش خارجي رستوران همانند ساختماني فوق مدرن و بسيار لوکس مي نمايد که اين چنين نمايي مي تواند حاکي از فضاي بسيار مجلل و باشکوه در داخل رستوران باشد.

مطالب مشابه :   مطالعات مجموعه تفریحی و گردشگری 190 صفحه

ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران

مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

مطالعات رستوران رستورانها ي که طراحي وتشکيلات و نور پردازي و فضاي مناسبي داشته باشند محيط گرم و صميمي و شاد را براي مشتري تداعي مي کنند.
منحصر به فرد
اگر مکان رستوران که نقش تعيين کننده در سبک معماري رستوران دارد درست طراحي شده باشد و از طراحي هاي يکنواخت و تقليدي استفاده نشده باشددر چنين مواردي, مشتري فضاي رستوران را بر خلاف ذهنيتي که از قبل در مورد ترياها و رستورانهاي يکنواخت و خسته کننده داشته مي بيند و جذب محيط رستوران مي شود.
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

دانلود رایگان مطالعات رستوران

مطالعات رستوران پس يکي از رموزکليد موفقيت در طراحي ((منحصر به فرد)) بودن آن است. در مورد رستورانهاي زنجيره اي, عامل معماري و طراحي و آرم خاص است که به سرعت با مشتري ارتباط برقرارمي کند و به سرعت موجب شناسايي آن از طرف مشتري مي شود.با اين وجود, بايد توجه داشت که تکيه زياد بر چشم انداز (ظاهر) معماري, موجب محدوديت قابليت تغييرساختمان درآينده مي گردد. همچنين چشم انداز ساختمان بايد به گونه اي طراحي شود, که به راحتي قابل تقليد براي ديگران نباشدوهرگزاز قرينه سازي استفاده نکننداشخاص و رانندگان که از جلوي رستوران مي گذرند, نه تنها متوجه خود ساختمان, بلکه متوجه مناظر طبيعي اطراف آن نيز مي شوند.درحقيقت, دور نما به تاثير اوليه رستوران بر افراد کمک مي کند. دورنما نيز همانند سردروتابلو نشانگر فضاي درون رستوران است.
مطالعات رستوران مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

دانلود رساله معماری رستوران

به همين ترتيب, مشاهده دورنمايي که درآن گياهان بدون آرايش خاصي قرار گرفته و انواع مختلف گلها و درختان درآن يافت مي شود, مسلماً محيط غير رسمي داخل رستوران را به مشتري القا مي کند. دربرخي موارد, هماهنگي طرح دورنما و معماري ساختمان, نوعي تاثيردراماتيک را ايجاد مي نمايد.رستوراني که در محلي قرار گرفته باشد که مناظر بسيار ديدني و جذاب در اطراف آن و ساير عوامل طراحي نيز, منطبق و هماهنگ با محيط طبيعي آن منطقه انتخاب شده باشد موفق تر مي باشند دورنما در رستورانهايي که پارکينگ نيز دراطراف آن قراردارد, بسيار حايزاهميت است.زيرا بعضي مواقع مي توان با آرايش هنرمندانه درختان و بوته ها ساختمانها و محلهاي بد منظره اطراف را از ديد مشتريان پنهان داشت.
تصوير رستوران
مطالعات رستوران تصوير خارجي رستوران, تاثير اوليه را بر مشتري گذاشته با مشاهده آن, فضاي خاصي متناسب با نماي خارجي رستوران براي خود تجسم مي نمايد. تاثير بعدي درلحظه قدم گذاردن مشتري ازورودي (Entery): در جلويي به قسمت ورودي رستوران ايجاد مي شود. راهروي کوچک بين در و قسمت پذيرش موجب مي شود که مشتري قبل از ورود به محيط پرهيجان داخل, جلو ورودي توقف کوتاهي داشته باشد. شيوه هاي جداسازي محيط خارج ازداخل رستوران بايد با نوع و مکان رستوران هماهنگ شود
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

نمونه مشابه ایرانی رستوران

شرايط آب و هوايي ايجاب مي کندکه قسمت ورودي رستوران داراي يک فيلتر باشد اينکه فضاي بين درورودي با دررستوران ايجاد شوددربيشتر موارد وجود اين فضاي ورودي يک ضرورت است و شکل آن بر شناخت مشتري از رستوران, تاثير مي گذارد. در رستورانهايي که ازدر شيشه اي استفاده شده است, مشتريان مي توانند محيط داخل رستوران وحتي غذا هاي رنگين روي ميزها را مشاهده کنندکه خود نوعي دعوت است اما در چوبي نوعي حس کنجکاوي را در مشتري برمي انگيزد.گاهي ايجاد چنين حس کنجکاوي مي تواند آگاهانه و از روي عمد باشد و در بعضي موارد نيز باعث امتناع مشتري از ورود به رستوران گردد.

مطالب مشابه :   مطالعات مجتمع اقامتی آبدرمانی سرعین 120 صفحه

مطالعات رستوران در ورودي علاوه براينکه نشانگر نوع رستوران است, بايد به راحتي نيز قابل استفاده باشد. و ضمنا بايدتوجه شود تا بوي غذاهاي که دررستوران طبخ ميشود دراين مکان به مشام نرسد .
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

ریز فضاهای رستوران

بطور کلي ، هتل داران و صاحبان رستوران ها که مبالغ گزافي به نيت خدمت اچتماعي و به اميد بر داشت سود متعارف و جلب مشتري بيشتر سرمايه گذاري کرده اند ، قطعا موارد مشروحه را در نظر خواهند گرفت تا زحمات آنها به نتيجه رضايت بخشي منتهي گردد .

صنعت رستوران‌داري
براي گردش صحيح صنعت رستوران‌داري يا CATRING خلاقيت، نبوغ فردي، مهارت، بينش اقتصادي و علم و تکنيک و تکنولوژي و استفاده از تجربيات و سليقه از عوامل مؤثر در جهت رسيدن به موفقيت مطلوب خواهد بود کارداني پرسنل، ادب و رفتار آنها توأم با خوش اخلاقي و خوش بياني مي‌تواند عامل مهمي براي موفقيت يک رستوران باشد طبيعت ذاتي انسان هميشه طالب برخوردهائي است که مورد احترام واقع شود اين مهم مي‌تواند نقش قابل توجهي در جهت جذب ميهمان و مشتري داشته باشد.
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران
در رستوران‌ها امروزه همه براي صرف غذا و دادن ميهماني‌ها به رستوران مراجعه مي‌کنند و مراجعه‌کنندگان به رستوران‌ها شامل خانواده‌ها، بازرگانان، دوستان گردهمائي‌ها و سالگرد ازدواج‌ها مي‌شود در نتيجه صاحبان اين مجالس و شرکت‌کنندگان در اين‌گونه مجالس مايلند با آرامش و آسايش و به بهترين نوع پذيرائي دست يابند و به همين جهت مسئوليت مديران ياصاحبان رستوران‌ها را به مراتب افزايش مي‌دهد زيرا هر چه بيشتر رضايت مهمانان حاصل شود باعث مهماني‌هاي بيشتر در رستوران خواهند بود.

آنها بايد بر انتخاب لوازم و اسباب و تجهيزات و استخدام پرسنل و امکانات محيط پذيرائي خود با دقتي هر چه بيشتر اقدام و تلاش کنند از اين رهگذر تا آنجا که ممکن است رضايت خاطر مشتريان مشکل پسند،حساس و آشنا به انواع وسايل و امکانات پذيرائي را فراهم سازند در رستوران‌هاي لوکس متوسط و ارزان خدماتي که به ميهمانان داده مي‌شود بايد با خواست ميهمانان باشد.
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

دانلود رایگان رساله رستوران

انواع رستوران
رستوران‌هاي گوناگون با سبک‌هاي مختلف وجود دارد، و همه سعي بر آن دارند که با ابتکار و سبک خاص و سرويس مطلوبي، انواع غذاها را سرو کنند تا با جلب رضايت مشتريان بر رقباي خود پيشي بگيرند ادب و رفتار پرسنل است که موفقيت يک رستوران را تضمين مي‌کند درحرفه رستوران‌داري و هتلداري يکي از خصوصيات مديريت است که بايد سخاوتمند و داراي صبر وحوصله زياد باشد تا بتواند چنانچه ميهماني عصباني بود و از هر کاري ايراد مي‌گرفت يا اگر ميهماني از کيفيت يا کميت غذا شکايت مي‌‌کند با حوصله و صبر باخونسردي کامل و رعايت ادب به صحبت‌هاي او گوش کنيد در اين‌گونه مواقع فوراً بايد غذاي ميهمان عوض شود يا در صورت حساب تخفيف داده شود که ميهمان راضي از در بيرون برود و اگر طوري صحبت کنيد که به دفاع از رستوران به پردازيد وضع بدتر خواهد شد به هيچ عنوان نبايد با ميهمان بحث و مشاجره نمود زيرا ثابت شده که هيچ وقت به نتيجه نخواهيد رسيد و ميهمان بيشتر عصباني شده بايد با او طوري رفتار کرد که ميهمان از کرده خود پشيمان شود و آن‌قدر با او رفتار شايسته‌اي انجام دهيم که او را شرمنده رفتار خود نماييم و ميهمان را راضي کنيم.
مطالعات طراحی رستوران ,رساله رستوران ,برنامه فیزیکی رستوران ,نمونه موردی خارجی رستوران ,ضوابط و استاندارد های طراحی رستوران ,دانلود رایگان مطالعات رستوران ,دانلود رساله معماری رستوران ,نمونه مشابه ایرانی رستوران ,ریز فضاهای رستوران ,دانلود رایگان رساله رستوران

 

مطالعات دبستان 160 صفحه

مطالعات سازمان میراث فرهنگی 100 صفحه

مطالعات دبستان 115 صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code